Skribenten_ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det går spekulasjoner om Air France kan være et resultat at terrorisme, men er ikke det litt lite mulig? For det første, ville det ikke kommet mye klarere frem dersom det var terrorisme. Er ikke hele poenget med terrorisme at folk som står bar skal gi et budskap til hele verden. Noe av det viktigste for folk som gjør terror er jo at de blir hørt. Jeg vet ikke jeg. men jeg bare lurer Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Bata Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Og ingen terror org. har tatt ansvaret for det. Terror uten at noen utroper seg som ansvarlig er vel heller nytteløst. Halve poenget er jo oppmerksomhet rundt sin sak og å skremme folk til å støtte den, hvis ingen tar ansvar for det er det vel heller ingen som får støtte eller frykter dem. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Terrorisme fungerer jo usedvanlig dårlig hvis ingen vet at du har utført en terrorhandling. Hele hensikten er liksom borte da. Edit: For sent. Endret 10. juni 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kan det ha vært terrorisme? Mulig... Kan det ha vært elektronikk som sviktet? Mulig... Kan det ha vært uværet? Mulig... Kan det ha vært at piloten sovnet? Mulig... Kan det ha vært feil på fartsmålerene? Mulig... Kan det ha vært dårlig vedlikehold? Mulig... Ser du hvor jeg skal hen??? INGEN VET ENDA! Bare faens spekulasjoner. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dersom det er konspirasjon vi snakker om er det vel mer troverdig med en nasjonalstat som har ønsket å eliminere noen på flyet, nettopp fordi ingen vet at noe galt er gjort. Det syns jeg likevel høres i overkant idiotisk ut, og ingen nasjonalstat ville våge å gjøre noe slikt i noe tilfelle. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Man skal vel adri si aldri, men som andre er inne på her, virker som lite gjennomtenkt terror om de bare hadde tenkt til å holde kjeft om det. AtW Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Man skal vel adri si aldri, men som andre er inne på her, virker som lite gjennomtenkt terror om de bare hadde tenkt til å holde kjeft om det. AtW Kanskje de angrer eller så satt terroristen seg på feil fly og de som skal stå frem syns da at alt bare blir dumt Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Artikkel om dette på NRK. Med andre ord, ingen terrorangrep og ingen terrorister som har satt seg på feil fly... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå