objorkum Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 La oss si jeg har: - T68i - USB Bluetooth adapter på PCen Hva trenger jeg for å f.eks legge over bilder og lyder av programvare? CDen som følger med ineholder Synkroniseringsoftware for Microsoft Outlook, Modem drivere og XTNDConnect PC for Ericsson. Holder dette? Prøvde å installere det men det krevde Microsoft Outlook (skal skaffe meg det nå så jeg får installert det) Lenke til kommentar
Smal Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jeg har overført med IR til t68 for litt over ett år siden... da fant jeg alt jeg trengte av programmer på ericsson sine sider..... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Nei du trenger ikke Outlook. Klikk deg inn på christersson.org og klikk på software. Last ned PC Control og SendFile. Det siste programmet brukes for å overføre filer til mobilen, det andre kan du bruke til å styre pcen med. Jeg fikk riktignok ikke SendFile til å funke før jeg hadde installert og skrudd på PC Control. Skal du laste ned ringetoner, bilder, skjermsparere, temaer osv. anbefaler jeg esato.com Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Takk. Esato er bra ja. Vet om den. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Takk. Esato er bra ja. Vet om den. Ingen årsak. Fikk du det til å funke da? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Heh har ikke bluetooth adapteren enda, derfor jeg spurte, så jeg var sikker på det ville funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå