YaegeR Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, meg igjen =) Er vel nå 3 måneder siden bruddet med min samboer, og ting har stadig gått bedre. for nå dager siden vasket vi ut leiligheten vår( og hun dro hjem til hjembyen sin for sommeren) pang sa det under vaskinga, jeg måtte løpe ut for å grine ifred, og nå sitter jeg her, og har tegn til en lett depresjon. jeg begynner veldig lett å gråte når jeg sitter på bussen, går ut o.l. Jeg har støttet meg til venner, og vært på 3 dates, der alle 3 jentene har vist videre interesse for meg.. de er nå nesten betydningsløse for min del ( utenom at de blir evnt gode venner) jeg har lest igjennom den posten som jeg skrev og fikk masse svar på, men lurer på om det er noen som vet av råd for denne situasjonen? hver gang jeg hører etternavnet mitt tenker jeg på hennes fornavn og mitt etternavn sammen ( da vi planla å gifte oss). Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 som jeg tolker det bor dere fortsatt sammen?, det er ikke bra. kom deg bort. fortsett med en av datene dine.... så kan du konsentrere deg om noe annet Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 ah, sa vel ikke det tydelig nok. Hun har flyttet ut herifra for litt over 1mnd siden, men hjalp til å vaske ut ( flott jente..) Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis du føler at det er 0% sjanse for at det kan bli dere igjen, er det beste å bare starte på blanke ark så fort som overhodet mulig. Man blir fort depresiv av å tenke på noen man har delt mye tid, gleder og opplevelser sammen med. Det er vanskelig (been there, done that), men det må faktisk til for at du skal få det bra igjen, og bli lykkelig. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Huff :/ Skal ikke være lett det der. Men jeg fortsetter å råde deg til å kutte all kontakt for en liten stund. Si til henne at du trenger litt tid for deg selv. Hvis hun er så flott jente som du sier så vil hun forstå. Fokus på deg selv fremover. Dyrk deg selv, og plei deg selv. Dra mye ut med kamerater, ha det gøy, flørt med jenter, lev livet rett og slett. Alt som får tankene dine i andre retninger enn eksen. Over tid vil dette gå over, og eneste du kan gjøre med det som skjer nå, er å fokusere på ting som får denne prosessen til å gå fortere. Ut i fra det jeg har lest i den andre tråden din, så er du en reflektert fyr med selvtillit og dametekke, så akkurat dette er jeg 110% sikker på at du klarer deg fint igjennom. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 takk Smurstafa =) sett at du har skrevet endel på mine innlegg og det setter jeg stor pris på. Har datet 3 jenter nå, og alle 3 har faktisk fått følelser for meg( sykt rart på en måte 100% hit rate ) men 2 av de har jeg nå "faset" ut, dvs de passer på en måte ikke meg tror jeg. Den siste jenta( ja beklager at det høres breskt ut med denne skrytinga) har ung(er) og det er på en måte både positivt og negativt.. og jeg er usikker på om jeg bør droppe rett å slett pga hun har unger? trenger jeg det nå? Dating er iallefall viktig kjenner jeg for å få ting til å gå bra, oppmerksomhet er veldig viktig for tiden, mer en før.. noe som sikkert er ganske normalt. Jeg har ikke kysset disse 3 jentene på munnen enda, alle 3 har fått kyss på kinnet, men likevell virker det som om de er veldig klare for å gå mye mer seriøst fram en det jeg er(utenom hun med ungene) noe som skremmer meg litt.. er det bare jeg som mener at kyss på munnen er viktig? for meg er det hakket før senga, som igjen betyr at man er ca sammen : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå