Jimmarn Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei, jeg fikk min nye HTC Magic i dag og må si jeg er strålende fornøyd. Men når jeg skriver sms fant jeg ut at det muligens var lettere å bruke oppsettet Telefon tastatur, men der kan jeg ikke finne noen norske taster, har satt på tastespråk på norsk og det blir bra med den spesielle qwerty utgaven, husker ikke hva den het, der er æøå nesten der dem skal. Men på tlf tastaturet forventet jeg at det skulle være som på norske tlf, det var det ikke, kan ikke finne dem noe sted. Jeg har en iPod Touch og jeg synes det er lettere og bruke qwerty tastaturet der ettersom den skjønner jeg skal skrive "på" når jeg trykker "pa" etterfulgt av space. Dette er kanskje noe som kommer til Android etterhvert, den er like hjelpsom på alle måter bortsett fra der det kommer til æøå. og holde inne a eller o for å bruke dem er litt tungvindt. Men det jeg lurte på var om det var noe sånt ute allerede? Som muligens var for meg og installere bare Ellers var Telefon tastaturet veldig lettvindt å bruke. Lenke til kommentar
iGH Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hei, jeg fikk min nye HTC Magic i dag og må si jeg er strålende fornøyd. Men når jeg skriver sms fant jeg ut at det muligens var lettere å bruke oppsettet Telefon tastatur, men der kan jeg ikke finne noen norske taster, har satt på tastespråk på norsk og det blir bra med den spesielle qwerty utgaven, husker ikke hva den het, der er æøå nesten der dem skal. Men på tlf tastaturet forventet jeg at det skulle være som på norske tlf, det var det ikke, kan ikke finne dem noe sted. Jeg har en iPod Touch og jeg synes det er lettere og bruke qwerty tastaturet der ettersom den skjønner jeg skal skrive "på" når jeg trykker "pa" etterfulgt av space. Dette er kanskje noe som kommer til Android etterhvert, den er like hjelpsom på alle måter bortsett fra der det kommer til æøå. og holde inne a eller o for å bruke dem er litt tungvindt. Men det jeg lurte på var om det var noe sånt ute allerede? Som muligens var for meg og installere bare Ellers var Telefon tastaturet veldig lettvindt å bruke. For tastatur med æøå på selve qwerty tastaturet....bare gå på android market å søk på scandinavian keyboard....for mer informasjon trykk HER Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 22. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2009 Jepp fant ut dette selv, men da jeg spurte virket ikke scandinavian keyboard på magic. Men takk likevel Lenke til kommentar
ambul Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jepp fant ut dette selv, men da jeg spurte virket ikke scandinavian keyboard på magic.Men takk likevel fatter ikke hva jeg gjør galt. får ikke til å få æ.ø,å på telefontastaturet. heller ikke klarer jeg å å få kontaktene over ifra outlook -> telefon Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg finner heller ikke ÆØÅ på telefontastaturet (qwerty er ok). Ser folk skriver at de er nødt til å holde inne a osv for å få det fram, jeg får det ikke fram i det hele tatt.. Noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) Jeg finner heller ikke ÆØÅ på telefontastaturet (qwerty er ok). Ser folk skriver at de er nødt til å holde inne a osv for å få det fram, jeg får det ikke fram i det hele tatt.. Noe jeg kan gjøre? Det er fordi det ikke er på telefontastaturet i det heletatt. Jeg bruker Compact QWERTY til det blir fikset. æøå finnes ikke i telefontastaturet. Det med å holde inne a etc gjelder kun QWERTY Endret 25. juni 2009 av Jimmarn Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Compact qwerty hadde jeg faktisk ikke prøvd før, den var jo helt genial, og MED æøå. Takk for tips =) Lenke til kommentar
arntos Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Må da vel være mulig å få æ,ø,å på phone tastatur??? Qwerty er jo håpløstå skrive meldinger på. Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Kommer nok etterhvert, det er fordelen med åpne OS Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2009 Må da vel være mulig å få æ,ø,å på phone tastatur??? Qwerty er jo håpløstå skrive meldinger på. prøv compact qwerty, det er veldig greit. Lenke til kommentar
arntos Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Må da vel være mulig å få æ,ø,å på phone tastatur??? Qwerty er jo håpløstå skrive meldinger på. prøv compact qwerty, det er veldig greit. har testet, men fortsatt håpløst spør du meg. Burde være en smal sak å fiske dette for de som kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå