XDamage Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 *Sperre opp øynene*Har noen sett de nye Deus Ex bildene?? EEK!! Doom 3 er dødt allerede: P foresten hvor ble det av "Breed"? noe mer på E3 om det? *går tilbake til sin daglige bønn til Eidos om Deus Ex for alle penga* Endelig en som har skjønt det!! Jeg tror Doom 3 blir et hjernedødt fps, med god grafikk og lys effekter, men det vil antakeligvis gå på skinner og bli kjedelig i lengden... Ville ikke vurdert og kjøpt det over Deus Ex 2 og Thief III en gang. Gleder meg villt og hemningsløst!!! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Bare husk å ta bilder av babes med spill og pc ting da. Det vil trekke til seg en del folk. Det er delte meninger om hvorvidt babes har noe som helst å gjøre på en seriøs spillside som Gamer.no. Det er veldig langt vekk fra vår profil. Det er mulig vi kommer til å ha en side med booth-babes for enkelte lesere, men dette vil overhodet ikke bli profilert som redaksjonelt materiale, og er kun ment som en bonus ved siden av det andre. Jeg kan imidlertid ikke love at det vil bli gjort. Som nevnt føler jeg ikke at noe slikt hører noe sted hjemme på Gamer.no, og det kommer også tydelig frem her:http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=14244 Noen phete upskirt bilder er det vel ingen som vil klage på Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 YES! Hitman 3! Det blir digg. Nesten ingen info enda, men en demo blir vist på E3. Release date er satt til 2004. Skulle likt å visst mer om det ja. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 *Sperre opp øynene*Har noen sett de nye Deus Ex bildene?? EEK!! Doom 3 er dødt allerede: P foresten hvor ble det av "Breed"? noe mer på E3 om det? *går tilbake til sin daglige bønn til Eidos om Deus Ex for alle penga* Endelig en som har skjønt det!! Jeg tror Doom 3 blir et hjernedødt fps, med god grafikk og lys effekter, men det vil antakeligvis gå på skinner og bli kjedelig i lengden... Ville ikke vurdert og kjøpt det over Deus Ex 2 og Thief III en gang. Gleder meg villt og hemningsløst!!! Comandment 1: Thou Shall Nay Have Any other gods than ME!!! [Eidos] Comandment 2: Thou shall enforce thy religion upon thy enemys and those willing to destroy Eidos ,and those unwilling to whorship Eidos. Comandment 3: Thou shall nay steal from Eidos. Comandment 4: Thou art nay but a filthy sewer rat in the eyes of Eidos. Comandment 5: Thou art worthless if thy soul fails the journey of Deus Ex. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Hmm, E3 er over.. er det noen andre en meg som er veldig skuffet over at ID ikke gav mer en noen få screenshots av Doom 3 og ingen info som er relevant? : ( Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hmm, E3 er over..er det noen andre en meg som er veldig skuffet over at ID ikke gav mer en noen få screenshots av Doom 3 og ingen info som er relevant? : ( Noen andre enn meg som har hørt ryktene om at Doom III er singleplayer only? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hmm, E3 er over..er det noen andre en meg som er veldig skuffet over at ID ikke gav mer en noen få screenshots av Doom 3 og ingen info som er relevant? : ( Noen andre enn meg som har hørt ryktene om at Doom III er singleplayer only? det kan stemme godt det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg