TST Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Det er få dager igjen til messen over alle messer. De spillinteressertes mekka. Et samlested for mennesker fra hele verden, et sted hvor presse og industri kolliderer. Gamer.no ser frem til å gi alle våre lesere det siste, beste og mest eksklusive stoffet - direkte fra Los Angeles! http://www.gamer.no/artikler/mai2003/e3.html Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Flashpoint 2... des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Fable--- Knights of the old republic--- Halo 2 ---Life is good Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Åhh! Det ser så gøy ut! Jeg misunner dere stort. Håper jeg får oppleve det en gang når jeg vokser opp. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva er mest interessant på E3 synes dere? Til tross for supertitler slik som World of Warcraft, tror jeg at jeg ser mest frem til Fable og B.C. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva er mest interessant på E3 synes dere? Til tross for supertitler slik som World of Warcraft, tror jeg at jeg ser mest frem til Fable og B.C. You know me, Erling! TMNT! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 De aller aller mest interresante er jo såklart Doom 3 og HL2! E3 må være firehundreogførtitre ganger kulere enn TG! (jeg har ikke vært på TG heller men likavel) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 hvem drar .. og hvor mange? Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 hvem drar .. og hvor mange? Erling Ellingsen og Kjetil Aakvik Gogstad. Det skulle bli totalt 2 personer. Lenke til kommentar
kri2rs1 Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva er mest interessant på E3 synes dere? Til tross for supertitler slik som World of Warcraft, tror jeg at jeg ser mest frem til Fable og B.C. Synes dere skulle sjekke om det skjer noe med diablo 1.10 der også :smile: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Dere må hilse på karene fra gamestar Europas største spilldatablad. De er tyskere. www.gamestar.de tror de dra med 4 representanter. Databladet deres er ganske bra iallefall, mye bedre en det norske mølet som er å få i butikkhyllene. Hvis dere noen gang er i Tyskland prøv det Eneste teite er at software reglene i Tyskland er blitt så strenge i det siste at det blir gitt ut i 3 eksemplarer 18år, 16år og fri for alle. Blodet er gult, folk blir til kofferter når de dør, Quake 3 er ulovlig, UT er ulovelig osv.... Vi er engentlig ganske heldige i Norge at det ikke er så strengt her. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Hva er mest interessant på E3 synes dere? Til tross for supertitler slik som World of Warcraft, tror jeg at jeg ser mest frem til Fable og B.C. Deus Ex 2 , uten tvil Kom tilbake med mye mye mye myeee info om det Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva er mest interessant på E3 synes dere? Til tross for supertitler slik som World of Warcraft, tror jeg at jeg ser mest frem til Fable og B.C. Gleder meg nok mest til Fable og Star Wars: kotor :wink: Best for BBB at de har mye nytt om Fable! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Erling E skrev: Hva er mest... Med fare for å gjenta meg selv :o Flashpoint 2... ps: For at jeg ikke skal virke helt innsnevret og trangsynt så kan dere kan godt kikke på Lionheart: Legacy of the Crusader (Interplay) også. des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 lurer på om remedy avslører noe om Max Payne 2 jeg..? uansett, gleder meg til å se mer av Black & White 2... ser kult ut! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Hva er mest interessant på E3 synes dere? GT4 Og selvsagt HL2 og sikkert Doom 3 ...osv osv :wink: Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Dere kan jo også sjekke ut hva dette er: http://www.sapphiretech.com/images/big-its-coming.jpg Flashpoint... des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brother Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Bare husk å ta bilder av babes med spill og pc ting da. Det vil trekke til seg en del folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg