Gå til innhold

Gamer.no drar til E3 - verdens største spillmesse!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er mest interessant på E3 synes dere? Til tross for supertitler slik som World of Warcraft, tror jeg at jeg ser mest frem til Fable og B.C.

Synes dere skulle sjekke om det skjer noe med diablo 1.10 der også :smile:

Lenke til kommentar

Dere må hilse på karene fra gamestar :) Europas største spilldatablad. De er tyskere. www.gamestar.de tror de dra med 4 representanter. Databladet deres er ganske bra iallefall, mye bedre en det norske mølet som er å få i butikkhyllene. Hvis dere noen gang er i Tyskland prøv det ;)

Eneste teite er at software reglene i Tyskland er blitt så strenge i det siste at det blir gitt ut i 3 eksemplarer 18år, 16år og fri for alle. Blodet er gult, folk blir til kofferter når de dør, Quake 3 er ulovlig, UT er ulovelig osv.... Vi er engentlig ganske heldige i Norge at det ikke er så strengt her.

Lenke til kommentar
Hva er mest interessant på E3 synes dere? Til tross for supertitler slik som World of Warcraft, tror jeg at jeg ser mest frem til Fable og B.C.

Gleder meg nok mest til Fable og Star Wars: kotor :wink:

Best for BBB at de har mye nytt om Fable! :evil:

Lenke til kommentar

Erling E skrev: Hva er mest...

Med fare for å gjenta meg selv :o

Flashpoint 2... :woot:

ps: For at jeg ikke skal virke helt innsnevret og trangsynt så kan dere kan godt kikke på Lionheart: Legacy of the Crusader (Interplay) også.

des,OUT!

---------------------------------------

we lucky few, band of brothers

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...