Fred7555 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hei. I det siste har jeg fått mange STOP: 0x00000124, opptil 1 gang hvert femte minutt. Der skjer bare når jeg ser på film, aldri mens jeg spiller, er på internett e.l. Har sjekket det opp, og ser ut til å være noe harddisken (fra dennesiden), men finner ikke det i BIOS-en min. SMART er helt fin i Everest og HD-Tune Ellers ser det ut til å være nVIDIA drivere, eller PCI-kort som ikke støttet Hovedkortet. Har hatt problemet en stund, men bare 1-2 ganger i uken før, nå er det minst 3 ganger hver dag. Har bestilt en backup-disk nå, får sikkerhets skyld Det jeg har: Intel E8400 Gigabyte GA-X48-DQ6 OSZ 4GM RAM (kan finne ut mer hvis nødvendig) Club 3D HD 4870 OC CCC 9.5 Samsung 1TB Crosair 750W NEC DVD-brenner og spiller Noen som har noen tips? Takk Endret 10. juni 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei. I det siste har jeg fått mange STOP: 0x00000124, opptil 1 gang hvert femte minutt. Der skjer bare når jeg ser på film, aldri mens jeg spiller, er på internett e.l. Har sjekket det opp, og ser ut til å være noe harddisken (fra dennesiden), men finner ikke det i BIOS-en min. Ved søk her på diskusjon.no ble det flere treff på denne feilkoden: LINK Ser heller ut til å være driverproblem. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Takk Når SidePanelet er av, ser det ut til å funke helt fint under film, håper det holder seg sånn. Skal også oppdatere til CCC 9.6 snart, så kanskje det forsvinner der. Takker Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bug Check 0x124: WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR Er med andre ord en feil som prosessoren melder ifra om - mao ikke et driverproblem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå