zterje Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har sett på en GT sykkel som jeg vurderer å kjøpe. Problemet er at den ene skruen og skruehullet til "flaskeholderen" er slått inn. Er det da svakhet i rammen? Vil den knekke ved hardt bruk? Dette er litt avgjørende for om det blir kjøp eller ikke. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skulle gjerne sett et bilde. Men vanligvis knekker rammene bare i sveisene. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det skal nå mye til for at det knekker bare for at skruen er slått inn.. Men har det derimot blitt en sprekk i rammen ,er saken annerledes. Sjekk nøye området rundt skruen,er det antydning til sprekk i selve rammen hadde jeg latt vær å kjøpe Lenke til kommentar
zterje Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Tror ikke det var noen sprekk rundt skruehullet nei. Men tror muligens sykkelen har gått ifra meg nå. Ville ikke stresse med kjøpet... Får se om jeg legger inn et skambud... Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 den knekker ikke. du kan sette inn nye gjenger der med sånn poppe tang husker ikke helt hva den heter.. et er jo ikke veldig vanlig at rammer knekker. men hvis den gjør det så er det pga sveisen som han sier.. så jeg vil ikke tro det er noe prob.. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 den knekker ikke. du kan sette inn nye gjenger der med sånn poppe tang husker ikke helt hva den heter.. et er jo ikke veldig vanlig at rammer knekker. men hvis den gjør det så er det pga sveisen som han sier.. så jeg vil ikke tro det er noe prob.. Tror ikke det vil være noe problem så lenge det ikke er carbon ramme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå