Capless Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg kjørte Artifact scan i ATItool bare for å teste og ble en smule forvirret. Det står "No Errors" men det er mange gule stiper Her er bildet under scan: Og her når jeg har stoppet scan: Kan noen gi meg en forklaring? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Så dumt spm at jeg ikke får ett lite svar en gang..? Endret 11. juni 2009 av Whisky1 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvilket skjermkort er det snakk om da? Første bud er å oppgi hvilken hardware du har i PCen din. Mye lettere å hjelpe da. Men fikk du "No errors", så er det tvilsomt at du har artifacts og at det er noe galt med skjermkortet ditt. Har du prikker eller streker i spill da? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Har 8800 Ultra Fikk "No Errors" ja, men er ikke alt det gule på bildet artifacts? Spilte nylig gjennom Half Life 2: episode 1 og 2 uten å se prikker eller streker, litt rar grafikk noen plasser men regner med det var pga drivern eller selve spillet Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Tja, kan jo virke som at kortet ditt blir for varmt da. Har lett litt på Internett og fant dette albumet med bilder fra et spill med artifacts. Har du noe lignende, så har du artifacts ja. Last ned GPU-Z, kjør så Artifact scan i ATItool igjen eller spill et eller annet spill en 10-20 minutter. Avslutt Artifact scan eller spillet, start GPU-Z, klikk på tabben Sensors og sjekk temperatur på kortet ditt. Endret 11. juni 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå