kjermy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tåpelig. La det være. Hvorfor smiler du hvis du synes det er tåpelig?! Det var et teit spørsmål Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Han smiler fordi han ikke egentlig mener at ts burde la være. Synes godt du kan henge opp plakaten overalt, gjerne rundt om kring i landet og så det blir et nasjonalt fenomen. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Sier jeg meg enig med roberteh. Gå for en mer menthos-i-cola-korken-som-detter-ned-når-du-skrur-opp- eller mel-i-håføneren-trikset dersom du absolutt skal kødde med henne Slike spøker som er allmenn tilgjengelige kan det fort bli rykter og mye mer alvorlig tale av fra ymse parter. Mel i hårføneren er ikke lurt, Helvete og vaske det ut. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Genial plakat. Kanskje poste med et anonymt navn ala Ola Nordmann (bare ikke så åpenlyst), istedet for navnet til damen din. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ja, i grunn. Synes det hele bare er tåpelig. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Avslutter alle innlegg med en ( ), uansett trådens art. Kun en hyggelig gest fra min side. Jeg mente forøvrig det jeg uttalte. La dette være! Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Skam deg! *ler i det skjulte* Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Morsomt da ^^ Men jeg synes heller du skal leie en slange og legge den i sengen hennes eller noe slikt rett før hun våkner. Mindre arbeid slik, more phun. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Avslutter alle innlegg med en ( ), uansett trådens art. Kun en hyggelig gest fra min side. Jeg mente forøvrig det jeg uttalte. La dette være! Hmmm, skaper hyggelig stemning Men uansett; jeg ville ikke gjort det.. Problemet er at hvis hun ikke skjønner humoren, og du står og ler, er det ikke morsomt i det hele tatt. Og da har hun navnet sitt med nr. på plakater i hele byen. Hadde det vært en kompis, hadde saken vært en helt annen. Gutter tåler litt mer sånn sett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå er ikke slanger lov i Norge og ser "riktig/feil" person den plakaten kan det bli et lite styr uten like.... For dama di, siden det er hennes navn/nr. Uansett var det en teit ting. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gjør det heller med en kompis. Ser for meg at du kommer inn å hun sitter der å griner å syter. Kjipt å forklare da^^ Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 ja da var jeg singel.. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Håper du er fornøyd. Regner med at det var det du ville? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Virkelig sjokkerende Virket uansett ikke som om du tok forholdet noe seriøst i det hele tatt, så kanskje til det beste for henne. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hvis jeg skulle funnet på noe slik måtte det vært på en kompis, ikke dama. Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg ser ikke helt spøken her. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2009 hehe ja var nok det beste for begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå