atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis du bricker den klarer den ikke å slå seg på igjen. den slo seg fint på den ?? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dæven kris du er en tålmodig person... atv_250 Dersom du ikke har peilig på hva du driver med risikerer du å ødelegge din psp. Anbefaler at du får noen andre til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dæven kris du er en tålmodig person... Prøver bare å hjelpe Anbefaler at du får noen andre til å hjelpe deg. +1 Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Dæven kris du er en tålmodig person... Prøver bare å hjelpe Anbefaler at du får noen andre til å hjelpe deg. +1 ja sant men det siste eg skal spøre om kordan tilbakestille eg pspen san som den er når du kjøpe den ny ?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det går ikke hvis du har bricket den. Hvis du får startet den opp uten noen feilmeldinger kan du lete litt under innstillinger. Vet ikke helt hvor det ligger, men det er der et sted. Firmwaren blir ikke resatt hvis du tilbakestiller PSPen. Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Det går ikke hvis du har bricket den. Hvis du får startet den opp uten noen feilmeldinger kan du lete litt under innstillinger. Vet ikke helt hvor det ligger, men det er der et sted. Firmwaren blir ikke resatt hvis du tilbakestiller PSPen. ok Lenke til kommentar
larriss Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 funker ikke detta bare på psp phat... siden du da må ned i fw 1.50...? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Burde innlegg nr.2 i denne tråden ha innehold spørsmålene: Hvilken PSP modell har du ? og Hvilken Firmware versjon har du ? Så hadde sikkert alle involverte spart litt tid. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 genial tråd kom akkurat på hvorfor jeg aldri mer skal jobbe på førstelinjesupport i hele mitt liv, jobbet en sommer på telefonsupport for Sparebank 1; Kunde ringer, kommer seg ikke inn på nettbanken.. etterhvert så viser det seg at kunden ikke vet hva en nettleser er, aldri har hørt om adressefeltet, og en link hva er nå det.... Minner litt om denne tråden, selv den mest idiotsikre bruksanvisning funker ikke om personen i andre enden ikke har de helt grunnleggende forutsetninger for å forstå hva du forklarer Lenke til kommentar
larriss Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 har man en psp 1004 eller 2004 og ikke har noe erfaring på detta så anbefaler jeg og gå på finn og spander på deg et pandora kit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå