atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvor er det det stopper opp? Funker fint her. det stopper ikkje opp får ikkje det berre ikkje til og laste det ned. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Trykker du på linken? Altså denne her: http://dl.qj.net/dl.php?fid=14265 Og du har installert Winzip på datamaskinen din? Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Trykker du på linken? Altså denne her:http://dl.qj.net/dl.php?fid=14265 Og du har installert Winzip på datamaskinen din? ja ?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kan du ta en printscreen så jeg får se feilmeldingen du får eller som viser hva som er feil? Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Kan du ta en printscreen så jeg får se feilmeldingen du får eller som viser hva som er feil? det er ikkje noe feil men når eg trykker på download så kommer det berre opp takk for downloading so skjer det ikkje noe mer. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Linken funker fint hos meg. Ser ut som et pebcac. Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Linken funker fint hos meg. Ser ut som et pebcac. fikk det til når eg brukte ein anna nettleser men ka skal eg gjøre no når eg har lasta den ned da ??? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kommer ikke dette? Last ned Winzip og trykk på linken under, da skal den komme. http://dl.qj.net/PSP-Upgrader-Downgrader-v...14265/catid/193 Hvis den ikke kommer, trykk her: Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Kommer ikke dette? Last ned Winzip og trykk på linken under, da skal den komme. http://dl.qj.net/PSP-Upgrader-Downgrader-v...14265/catid/193 Hvis den ikke kommer, trykk her: eg har lasta ned noe drit men det kom ikkj eopp Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 fikk det til når eg brukte ein anna nettleser men ka skal eg gjøre no når eg har lasta den ned da ??? Bra at det funker. Nå skal du gjøre dette: Trykk ok. Trykk der det står "Use Evaluation Version". Trykk extract. Velg hvor du skal lagre filene og trykk extract når du har valgt det. Så bare starter du programmet. Ikke så veldig vanskelig. Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 fikk det til når eg brukte ein anna nettleser men ka skal eg gjøre no når eg har lasta den ned da ??? Bra at det funker. Nå skal du gjøre dette: Trykk ok. Trykk der det står "Use Evaluation Version". Trykk extract. Velg hvor du skal lagre filene og trykk extract når du har valgt det. Så bare starter du programmet. Ikke så veldig vanskelig. fikk det til men eg har 5,50 går det an da ?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis du kan velge det fra listen som står der kan du det. Hvis det ikke står på listen kan du ikke downgrade. Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis du kan velge det fra listen som står der kan du det. Hvis det ikke står på listen kan du ikke downgrade. det står ikkje der kan skal eg gjøre da ?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis den ikke står der kan du ikke downgrade med det programmet. Da må du vente til programmet blir oppdatert så nyere fw-er blir støttet eller så kan du lete på nettet etter en nyere verson av programmet. Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis den ikke står der kan du ikke downgrade med det programmet. Da må du vente til programmet blir oppdatert så nyere fw-er blir støttet eller så kan du lete på nettet etter en nyere verson av programmet. går ikkj edt ean og hacke den da ?? Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis den ikke står der kan du ikke downgrade med det programmet. Da må du vente til programmet blir oppdatert så nyere fw-er blir støttet eller så kan du lete på nettet etter en nyere verson av programmet. men kordan tilbake stille eg pspen da ``?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis du bare har installert ny fw uten å ha downgradet eller noe først er den mest sannsynligvis bricket. Du kan prøve å formatere minnekortet hvis du ikke har installert noe på PSPen enda, men bare på kortet. Lenke til kommentar
atv_250 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis du bare har installert ny fw uten å ha downgradet eller noe først er den mest sannsynligvis bricket. Du kan prøve å formatere minnekortet hvis du ikke har installert noe på PSPen enda, men bare på kortet. ka meiner du med bricket ?? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvis du bricker den klarer den ikke å slå seg på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå