superkaisa Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Er det noen som gidder å lese gjennom? her er min muntlig tentamen i norsk, om Norsk språkhistorie. ikke tenk så mye på rettskriving. tenk på innholdet. hvis dere lurer er det for 8trinn muntlig.txt Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 ingen som gidder? Lenke til kommentar
Klasse40 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Leste raskt igjennom det, og synes det ser helt greit ut. De krever ikke akkurat så mye av deg som en 8. klassing heller. Men til senere framføringer, så anbefaler jeg deg å bare bruke stikkord og øve godt på det du skal si. Da er du mye mer fri, og får en bedre karakter med en gang. Dersom du bruker et manus så blir du bunden til dette, og det ender som regel opp med at du bare står å leser. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 jeg har stikkord i tilegg jeg lagde først stilen så stikkord. takk for at du gadd å lese den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå