Verbal Hologram Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei jeg har tatt sesongen av en serie inn på pcen. Det er filer som dette: Video_ts.info eller noe sånt. Det er en god del av de filene. Men fikk med meg at xboxen ikke klarte å spille av sånnefiler fra externe hdd. Så hvordan ripper jeg dem ? Har aldri rippet noe før. Hvilket program trenger jeg ? Programmet kan koste penger. Men så er det jo slik at hver av de mappene inneholder 10 episoder. Vil dele dem opp. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Bump. Ingen som kan lære meg å rippe ? Dette er hvordan det er:Det er en mappe hvor det er filer fra en dvd la oss si lost. På hver det er bare en mappe. I mappen er det filer. Alle de filene tilsammen er 10 episoder. Hvordan fikser jeg dette ? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg må ha disse filene før sommerferien. Ingen som gidder å hjelpe ? Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg må ha disse filene før sommerferien. Ingen som gidder å hjelpe ? Du brenner med Nero for eksempel. En episode pr. disk, hvis ikke må du lage menyer, og det er vanskelig for en som ikke er dreven. Arne M Lenke til kommentar
Porto Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei Du kan bruke "Any Video Converter" Du kan da velge selv hvilken filtype du skal convertere til. Jeg vet ikke hvilket filsystem xbox kan spille av, men du må regne med at kvaliteten blir dårligere en VOB-fil. http://www.any-video-converter.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå