Anonym5656 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! Jeg snuser litt på tanken om å gå noe form for skole som legger vekt på utvikling av flash-applikasjoner og flash-nettsteder. Er det noen som vet om noen bra utdanning i osloområdet som tilbyr dette? Lenke til kommentar
designer0 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Flash User Group Norway er en gruppe i Oslo som har møter ca en ganng i måneden, du burde prøve å komme i kontakt med dem. her er et par studier som kanskje kan være interesange (jeg vet ikke noe om kvaliteten på de studiene, men innholdet ser ok ut): webdesign på NKS multimediadesign på Noroff webutvikling hos Sonans jeg går Interaktiv media og Opplevelsesproduksjon på Høyskolen i Hedmark(Hamar), vi har ganske mye Flash. første året har du 20 studiepong med Flash/Actionscript og 10 studiepoeng med webdesign. et godt aleternativ om du ikke vil betale for privatskole. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg må si Sonans så mest aktuelt ut. Men jeg fant ingenting om søknad/opptak..? Er det samordna? Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Mener at en del folkehøyskoler har en del undervisning i flash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå