Baldiman Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg liker ikke Røkke lenger.. Hadde litt sans for fyren før.. Men nå gidder jeg ikke å like en slik Pamparius.. Lev selv folkens,,, Nisse.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 har aldri likt røkke han støtter Molde FK Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 går det ann å like han?? :o Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 har aldri likt røkke han støtter Molde FK Hva har du mot klubben til søstrene mine? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Eneste gode med Røkke må være byen han kjem fra! Vet det er mange tullinga fra byen (les: Røkke, Bondevik+++), men Rosenes by er jo den likast byen da... @ludvig: :o Bor du og i Molde??? Lenke til kommentar
Baldiman Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Ikke noe galt med Molde. Men en fyr som "driter penger" og ikke gir til veledighet av prinsipp får jeg lyst til å spy på.. Engá ruler! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Har aldri likt røkke jeg, har et prinsipp som sier, "ikke lik folk som gjør det bra og tjener mye penger", dermed går bill gates og mange fler ned på en side i hat boken min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå