osoerebo Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! Jeg har et Sony HD-kamera, HDR-HC7E. Når jeg laster over til PC via Adobe Premiere Pro CS3 så blir det opprettet en mpeg fil på ca 12GB. Deretter redigerer jeg litt i Premiere før jeg vil lagre resultatet i samme format, uten å komprimere det noe mer. Det er her jeg sliter. Jeg forventer å kunne velge Export->Movie og lagre filen til disk, men da vil Premiere konvertere det til en AVI fil på 720x576. De filtypene jeg kan velge mellom når jeg går inn på "Setup" er: Audio Interchange File Format, Windows Bitmap, Filmstrip, Animated GIF, GIF, QuickTime, Targa, TIFF, Uncompressed Microsift AVI, Microsift AVI, Microsift DV AVI og Windows Waveform. Er det noen som vet hvordan jeg skal lage en ny fil uten å miste kvalitet i forhold til orginalfilen? Jeg lastet inn orginalfila i en applikasjon som heter MediaInfoGUI.NET, den gav meg følgende resultat: General #0 ID : FF Complete name : H:\Adobe\Premiere Pro\Video\1 min HD clip.mpeg Format : MPEG-2 Transport Format/Family : MPEG-2 File size : 188 MiB Video #0 ID : 2064 (0x810) MenuID : 100 (0x64) Codec : MPEG-2 Video Codec/Family : MPEG-V Codec profile : Main@High-1440 Codec settings, Matrix : Standard Bit rate mode : CBR Bit rate : 25.0 Mbps Nominal bit rate : 25.0 Mbps Width : 1440 pixels Height : 1080 pixels Display Aspect ratio : 16/9 Frame rate : 25.000 fps Chroma : 4:2:0 Interlacement : Top Field First Audio #0 ID : 2068 (0x814) MenuID : 100 (0x64) Codec : MPEG-1 Audio layer 2 Bit rate mode : CBR Bit rate : 384 Kbps Channel(s) : 2 channels Sampling rate : 48.0 KHz Resolution : 16 bits Video0 delay : -40ms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå