Gå til innhold

Mulig å få handsfri via anlegget i bil?

Anbefalte innlegg

Hei

Har et lite spørsmål som jeg håper dere som er oppdatert på slikt kan hjelpe meg med :)

Jeg har en Pioneer cd-spiller i bilen med Aux-inngang i front.

Det jeg lurer på, er om det finnes noe utstyr å få kjøpt, som gjør at jeg kan koble ut fra min Nokia 6300 og inn på cd-spilleren som gjør at jeg kan høre den som snakker på høyttalerne men samtidig også bare kan snakke ut i lufta slik at personen jeg snakker med hører meg ?

Jeg har en overgang fra 2,5mm til 3,5mm kabel som jeg kan bruke for å feks høre musikk på mobilen via cd-spilleren, men da har jeg jo ingen mikrofon.

Kan feks en splitter av 3,5mm til to stk 3,5mm fungere, også koble den ene til lyd inn på anlegget, og så få tak i en mikrofon som har 3,5mm jack for å kunne snakke?

Takker for alle innspill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må du ha mikrofon, annet en den du har i telefonen allerede? Har du prøvd å bare koble opp telefonen til radioen og ringe noen? Altså bare lyd ut. De mobilene jeg har vert borti har ikke hatt noe problem med dette.

Hmm, nei jeg har ikke prøvd, jeg bare trodde at mikrofonen på selve telefonen ble "deaktivert" idet den får plugget noe i handsfri-utgangen..

Tror du det vil fungere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...