bkf_94 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Heisann Er det noen som vet om noen sanger som får deg til å gi faen i hvor sliten du er (når du løper) og bare får deg til å frotsette? Lastet ned mange som eg fant på youtube men de er kjedelige Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hei, Eg har eit par eg ofte nyttar til trening. Bler litt gira av metall, såvel som noko dance/techno. Eit par dømer: This Fire Burns frå Killswitch Engage On The Move frå Barthezz Berre for å nevne nokon. Eg jobber mykje betre når eg er sint, derfor fungerer metall utruleg bra. Endret 10. juni 2009 av steffenz Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Heisann Er det noen som vet om noen sanger som får deg til å gi faen i hvor sliten du er (når du løper) og bare får deg til å frotsette? Lastet ned mange som eg fant på youtube men de er kjedelige Takker på forhånd for alle svar Eg digger mest en sang med en 'beat' inni. Eller en sang der han sangeren synger om at han ikke vil gi opp eller ha vil bli den beste (eks: http://www.youtube.com/watch?v=Q_LWOD2vnsY og ) men eg takker for 'bidraget'. Eg digget den siste Noen osm har noe mer? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Last resort - Papa roach Blood brothers -Papa Roach Be free - Papa raoch Getcha groove on - Limp bizkit Lif U up - Gotthard Anytime Anywhere - Gotthard Dirt of your shoulder/Lying frim you - Linkin park/Jay Z x-ecutioner Style - Linkin Park Lost Realist - Trapt -Headstrong - Trapt Anthem (we are the fire) - Trivium (Trivum har mye, hvis du liker den type musikk) America, fuck yeah - Studio allstars Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Muse - Knights of Cydonia Windir - Saknet De jeg pleier å kjøre på siste intervall i 4x4. Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Kanye West - Stronger Maybe? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 http://open.spotify.com/track/5gZLtRAQOhH0T16GkZUT0C - Infected Mushroom - Vicious Delicious. Syns den har veldig fin opptrapping. Det er vel stort sett det man ser etter i sånne typiske treningslåter, oppbygging og økende tempo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå