Erlend85 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! Har 4 minnebrikker av typen OCZ. 2 har gått i stykker! Jeg mistenker varme pga. overklokking en stund. Nå har jeg slutta med det. Og da var etter det at alle problemene oppsto. Alt er default nå! De 2 siste som er igjen viser feil hvis det blir varmt i kabinettet! Og da kan et spill f. eks. fryse seg og vise til en feil på en minne adresse el... Har jeg på viftene i kabinettet på fullt så kan jeg game lenge. Folk noen tanker rundt dette? Tåler de så lite? Det er jammen ikke sååå varmt inni der. Men sommeren har jo vært å gjort litt... Takk! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Minnebrikker ryker ja, og overklokking trenger ikke å ha skylden for det nei. Det at de holder HKets levetid ut er det ingen garanti for. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Men kan det f. eks. har vært PSUen som ikke gjør som den skal som ødelegger for hovedkortet som ødelegger for minnebrikkene ? PSU er corsair 620w! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, den gir ikke spenning direkte til minnebrikkene, den skal igjennom sin egen del på hovedkortet først. Og om PSU hadde levert feil spenning så hadde du hatt stekte deler av hovedkortet før den tid. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Men er Corsair bedre enn OCZ? Fordi jeg har hatt noen billige Corsair inni der og jeg kan love deg det var varmere inni der da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå