tormoddf Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ataris oppkjøp av Cryptic Studios resulterer i nytt Dungeons & Dragons-MMO. Les mer Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ah, dette tror jeg kommer til å ødelegge min erfaring med NWN hvertfall. Rollespill skal være single player med masse bra og engasjerende historie. Er så forbanna irriterende at penger skal være så viktig. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Ofmg. Ett skikkelig stooort Forgotten realms spill har jeg ventet på lenge! Dessverre kan det bare skuffe en skikkelig P&P spiller som er vandt til en skikkelig Game Master fremfor en middelmådig AI og repetitive quests... Men det blir intressant å se hva de får til, om ikke annet enn det visuelle. Endret 5. august 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ah, dette tror jeg kommer til å ødelegge min erfaring med NWN hvertfall. Rollespill skal være single player med masse bra og engasjerende historie. Er så forbanna irriterende at penger skal være så viktig. Second that! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg