SaitekQ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tror dere ikke foreldrene får en liten misstanke om deres 14-15 år gamle sønn spør om å få huset alene for å være med en jente da? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vanskelig å sette seg inn i enda, men. Jeg tror at jeg har latt sønnen min sett film sammen med sin jevngamle vennine alene. Litt tilit må man da vise. Men som sagt, vanskelig å sette seg inn i, siden jeg ikke har dette "problemet" enda. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Usja. En god film skal ikke ødelegges av noe puling. Film først også puling. Uenig, jenta er mye mer avslappet midt i filmen og da er det lettere å få grønt lys Si til faren din (eller mora di, om hun er kul) "Har invitert en jente jeg liker hjem og se på film til someday, kunne vi fått huset for oss selv da?" Så for du forhåpentligvis et klapp på ryggen og "bra det gutten min, tar en tur ut vi da" Endret 12. juni 2009 av Demantios Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Enig med andre her, si det som det er, og eventuelt spander et par kinobilletter slik at foreldrene dine også får en koselig kveld sammen. Forhåpentligvis tar det det med et smil og forsvinner ut døren med det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå