chris_123 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei, jeg ska ha filmkveld hjemme hos meg, men mamma og pappa er et problem. Jeg må finne på no så de ikke kommer i veien får meg. ska ha filmkveld med yndlingsjenta mi... så det blir litt dumt om jeg må avlyse det. Må finne på no unnskyldning sånn at jeg kan ha huset for meg selv for en dag. Pleier dere å komme med noen unnskyldninger som funker for å få huset for dere selv? BTW - ja jeg bor fortsatt hjemme... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Spander en kveld ut for dem. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kan du ikke bare si at hu skal komme? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Si det til dem, du skal se film med ei jente du liker, og vil ikke at de skal ødlegge det. Bare å si det som det er, de er da voksne og har vært ung en gang de og, å skjønner det sikket Endret 10. juni 2009 av Nickless Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Hmmm...... ja kanskje jeg kan gjøre det har ikke bestemt meg ennå Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 14 - 15 Okey Ikke verre enn at du sier til foreldrene dine at du vil være alene med ei jente du liker å se en film Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 ja du har rett..... men jeg er fortsatt åpen for andre forslag Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Blir litt rart om du skal foreslå at de drar bort uten å forklare hvorfor råder deg til å si det som det er, og så spørre om de enten kan holde seg til en annen del av huset eller dra på kino/ut å spise/bort til noen venner eller lignende. edit: dobbelpost Endret 10. juni 2009 av pwned Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Blir litt rart om du skal foreslå at de drar bort uten å forklare hvorfor råder deg til å si det som det er, og så spørre om de enten kan holde seg til en annen del av huset eller dra på kino/ut å spise/bort til noen venner eller lignende. Blir litt rart om du skal foreslå at de drar bort uten å forklare hvorfor råder deg til å si det som det er, og så spørre om de enten kan holde seg til en annen del av huset eller dra på kino/ut å spise/bort til noen venner eller lignende. Du skrev det samme to ganger, men men E ska bare si det som det e Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tror de fleste foreldre forstår det der, og uansett har vel ikke du og jenten tenkt å være i alle rommene, så de kan vel sitte på kjøkkenet mens dere er i stuen f.eks? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Å si at de skal ut for du skal ha en jente over er virkelig ikke den værste unskyldningen du kan ha for å jage dem ut Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 jeg overraska jo faktisk familien min med kinobiletter på kvelden en gang. Funka fint Men nå ville jeg nok gått mer for "har en jente på besøk, ikke forstyrr meg"-taktikken. Den funker nok 99% Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis foreldrene ikke er sånn "ikke noe sex før ekteskapet", siden "filmkveld med en jente" hos meg er kodeord for puling Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis foreldrene ikke er sånn "ikke noe sex før ekteskapet", siden "filmkveld med en jente" hos meg er kodeord for puling Tror det er kodeord for puling for de fleste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Usja. En god film skal ikke ødelegges av noe puling. Film først også puling. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Usja. En god film skal ikke ødelegges av noe puling. Film først også puling. Det er en avveiing mellom hvor bra dama er og hvor bra filmen er Endret 11. juni 2009 av Wisd0m Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Filmen kan settes på pause vettu, bra egenskap det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Som sagt. En god film skal ikke avbrytes... men nå snakker jeg litt for meg selv i og med at jeg er i fast følge og får regelmessig alikevel. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå