Breidablik Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hei! Jeg er helt ny på dette med foto og har bare tatt noen få bilder fra hagen, men jeg tenkte jeg skulle legge ut noen av bildene jeg har tatt likevel for å se hva folk mener om dem... Bildene er tatt med et Panasonic Lumix FS3, altså et kompaktkamera, so don't go too hard on me... Først - en rododendron Neste ut - nellik Og siste - en type villrose, kjent som rosa moyesi Kritikk mottaes med takk! Endret 10. juni 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 det første bilde syntes jeg var fint. nummer to blir ødelagt av bakgrunnen. #3 ble for kjedelig, midstillingen funker ikke Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Takk for det! Og jeg er egentlig enig i det du sier. Nr 2 tror jeg kanskje kunne blitt bra hvis bakgrunnen hadde vært litt mer spennende, ikke taket til nabohuset, og det siste var ikke engang helt i fokus... Endret 10. juni 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Det første var absolutt det beste, som nevnt. Fin balanse mellom blomsten i forgrunnen og de i bakgrunnen. De to siste nådde dessverre ikke opp for min del. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 SOm de abdre har sagt er det det førte bilde om har potensiale, men jeg tror at bilde numer to kunne blitt ganske fint hvis bakgrunnen hadde vært anderledes og mindre forstyrrende. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Takkar for tilbakemeldingane! Det er jo sånn ein lærer. Endret 11. juni 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå