mosle Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Heisann, jeg skal ha eksamen på fredag. Og fikk i dag vite at jeg kom opp i norsk, dette er jeg jo kjempefornøyd med, men jeg finner ingen av tekstene jeg skal ha, så hvis noen vet om sider hvor de har disse skyt ut Her er de jeg kunne velge mellom(jeg må velge 2) : "Hunnørnen" av Jonas Lie "Råhet" av Bjørnstjerne Bjørnson "Du ska itte trø i graset" av Einar Skjæråsen "Landskap med gravemaskiner" av Rolf Jacobsen "Løvetannens bønn" av Harald Sverdrup "Himmel og helvete i mørketida" av Lars Monsen "Happy" av Linn T. Sunne Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Heisann, jeg skal ha eksamen på fredag. Og fikk i dag vite at jeg kom opp i norsk, dette er jeg jo kjempefornøyd med, men jeg finner ingen av tekstene jeg skal ha, så hvis noen vet om sider hvor de har disse skyt ut Her er de jeg kunne velge mellom(jeg må velge 2) : "Hunnørnen" av Jonas Lie "Råhet" av Bjørnstjerne Bjørnson "Du ska itte trø i graset" av Einar Skjæråsen "Landskap med gravemaskiner" av Rolf Jacobsen "Løvetannens bønn" av Harald Sverdrup "Himmel og helvete i mørketida" av Lars Monsen "Happy" av Linn T. Sunne Du kan jo gå på lokus og søke på tekstbanken (du finder den under Grip Teksten Lenke til kommentar
mosle Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Har funnet hunnørnen Mangler bare en tekst til nå. Takk Lenke til kommentar
mosle Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Trenger hjelp kjapt, hvilken som helst av tekstene, jeg må bare ha noe å jobbe med ettersom jeg begynner å få dårlig tid! Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 "Landskap med gravemaskiner" er å finne her: http://www.rolf-jacobsen.no/html/tidligered04.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå