voluz Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hei! Kunne sikkert søkt meg frem til dette (har prøvd), men fant aldri noe nøyaktig svar... Så jeg spør rett ut: Når man får opp tastasturet på skjermen på iPhone, er da norske tegn tilgjengelig på "første nivå", eller må man trykke på en knapp for å få opp "spesialtegn", og SÅ velge æ, ø og å? Rimelig vesentlig for meg. Orker ikke knote med "shift"-knapper, ille nok på mobiler med fysisk qwerty-tastatur. Og ettersom tastaturet på iPhone er software-basert burde det jo være minste problem i verden å legge inn de norske tegnene på "første nivå" på tastaturet. Men har de klart det? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 I følge en artikkel på ipod1.no ser det ut til at dette støttes på første nivå i firmware 3.0, i allefall var det på plass i den betaversjonen som var ute da de skrev om det. Link Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Da foreslår jeg at trådstarter trykker på knappen "Løst!" øverst i høyre hjørne. Ønsker du å stille flere spørsmål angående iPhone 3G eller 3Gs kan de stilles her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=965716&hl= Med vennlig hilsen SpecialForce Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Fint, for det er noe jeg har ønsket siden dag 1! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Synes i grunn det ikke har vært noe problem. Apple sin gjenkjenning av ord er rimelig grei. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Synes i grunn det ikke har vært noe problem. Apple sin gjenkjenning av ord er rimelig grei. Nå er autokorrekturen noe herk da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå