Blåbær Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Låta er ikke 100% ferdig men har uansett sperrefrist til 30 juni da den skal brukes i en konkurranse, 4 Strings Appreciation Remix Contest. Les mer her: http://www.nonstop2k.com/community/viewtopic.php?t=6625 Tar forbehold om at det kan bli endringer i låta til den tid. Slik at full versjon ikke blir lagt ut før den tid på forumet. Men trenger noen feedback, vet jeg må jobbe mer med vokalen, ikke alt høres helt bra ut men vanskelig å jobbe med en låt som er så mye tregere enn originalen. Hihat'ene er muligens for enkle, så skal prøve meg litt der, men foreløpig så klarer de seg fint. Et annet problem er at låta høres ganske forskjellig i forskjellige headset, har ikke noe fancy headset, en med ganske mye bass; så høres den mer houseaktig, mens med ett annet headset jeg har så høres den mer balearic ut. 01__eat_me.mp3 edit: http://gravityproductionz.com/Nonstop2k_Ju...20-%20Remix.mp3 Endret 27. juli 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Padsa dine var veldig muddy og uklare syns jeg. Var vanskelig å i det hele tatt høre akkorder. Er ingen stor fan av percsa dine heller. De høres helt ok ut, men hele beaten mangler groove. Syns også du kunne investert litt tid i å lage en skikkelig bass. Høres ut som om du har sløyfa hele greien og spilt noen dype toner i padsene Bass og trommer er slik jeg ser det det viktigste i de fleste dance-sjangrene, så de er viktig å få bra til! Lenke til kommentar
NSXR Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Padsa dine var veldig muddy og uklare syns jeg. Var vanskelig å i det hele tatt høre akkorder. Er ingen stor fan av percsa dine heller. De høres helt ok ut, men hele beaten mangler groove. Syns også du kunne investert litt tid i å lage en skikkelig bass. Høres ut som om du har sløyfa hele greien og spilt noen dype toner i padsene Bass og trommer er slik jeg ser det det viktigste i de fleste dance-sjangrene, så de er viktig å få bra til! Jeg syntes egentli alt alt ble mye røre, og d hørtes ikke ut som alt stemte like godt overens med hverandre.. Send meg PM du, har en acapella av den der Altså, bare vokalen og ikke resten av musikken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Ble mye klabb og babb på den låta, men ble ferdig til slutt. Har lest kommentarene deres men er jo opptil meg hva jeg skal gjøre ut av dem. Utgangspunktet er jeg fornøyd med låta, selv om vokalen kunne forbedres litt men er fryktelig vanskelig når man jobber med en tracker istedenfor en sequenser som muligens dere er vant med. Starten på låta er også noe jeg kunne ha forbedret litt men mangel på ideer gjorde den som den ble. http://gravityproductionz.com/Nonstop2k_Ju...20-%20Remix.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå