lysbryter Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Noen som har bestilt prosessor fra waterheads.dk? Hvor mye frakt/toll/ekstrakostnader blir det i forhold til kjøp i norsk webshop? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det kommer det vanlige 24% moms og 149,- i gebyr (hvis posten fortoller) Frakt står vel oppgitt på siden. Tror det er en hundrelapp eller to. Når det er sagt, så vil jeg dele min erfaring med deg. Bestilte for mange måneder noe småtteri fra de - og fikk aldri noen pakke. Etterlyste varene på mail, 3 ganger, i en høfflig tone uten å få svar. Etter et par måneder ble jeg forbannet, og "avbestilte" varene mine i en ikke fullt så hyggelig tone... Og tror du ikke da de fant det for godt å svare? joda, det gikk vel 4 timer før jeg fikk svar at de også hadde kanselert ordren Det ligger forresten en tråd om waterheads lenger ned her som du bør ta en titt på. Velger du likevel og bestille, vil jeg anbefale deg og sende de en mail først, og egentlig spørre de om det du spurte her. Blir jo interessant å se om de svarer :wink: Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg tror nok ikke du burde bestille derifra! Bestillte for en uke side en xp1700 og tenkte det tar sikkert litt tid siden den kommer fra danmark. Vel den har ikke kommet enda og etter din erfaring tror jeg ikke den kommer snart heller Har sendt en mail og spurt om det er noen problemer med orderen men neida tror du de gidder å svare Har gjort dette en gang før og da måtte jeg sende tre mail for å få avbestillings bekreftelse og den var ikke høflig engang slik: Den er afbestillt ok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå