tulste Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 som emnetitlen beskriver er jeg ute etter et program som konverterer mpeg4 videoer fra mobilen min, til wmv eller avi slik at jeg kan bruke windows movie maker til å redigere filmene mine. Helst et program som gjør dette fort og smertefritt, og gratis!! Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 WinAvi er ikke gratis men den funker bra. Du kan bruke en trail men da kommer det en hvit tekst midt i skjermen. eller vet ikke jeg! Lenke til kommentar
tulste Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 WinAvi er ikke gratis men den funker bra. Du kan bruke en trail men da kommer det en hvit tekst midt i skjermen. eller vet ikke jeg! hmm. men det må vel finnes et gratis-program til å gjøre dette der ute? Flere som vet om? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 hmm. men det må vel finnes et gratis-program til å gjøre dette der ute?Flere som vet om? Enkelte filtyper er lisensbeskyttet, og det er derfor ikke lov å lage programmer som støtter dem uten å ha lisens. Siden de som lager programmer, må kjøpe lisens har de jo ingen glede av å lage programmene gratis. Dette gjelder bl.a. MP2, MP4, GIF for å nevne noen jeg kommer på i farten. Synd du ikke har råd til å kjøpe WinAvi, som kun koster ca. 191 kr ($29.95). Lenke til kommentar
tulste Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Winavi fungerer ikke.. det ser ut som at det kun blir brukt til det omvendte.. altså å få filmene dine FRA wmv f.eks TIL dine portable enheter som ipod, mobiltelefon, psp etc.. Jeg er altså ute etter et program som winavi men som kan få mp4 TIL å bli wmv eller avi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå