Nimrad Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tenkte vi kunne samle alle reviews-ene i én tråd. Har det kommet noen enda? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Gamer har i alle fall en anmeldelse. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Metacritic, Gamerankings. /thread Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg var akkurat og kjøpte det til 360, men ser på gamerankings.com at det har i gjennomsnitt bedre karakter til ps3. Er det noen som kan hjelpe meg å avgjøre hvilken konsoll som kommer sterkest ut med dette spillet? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg var akkurat og kjøpte det til 360, men ser på gamerankings.com at det har i gjennomsnitt bedre karakter til ps3. Er det noen som kan hjelpe meg å avgjøre hvilken konsoll som kommer sterkest ut med dette spillet? Det er pga de ikke har like anmeldelser. PS3 versjonen har fått høy score fra et par PS eksklusive siter/blader og de anmelder selvsagt ikke 360 versjoner. Hvis du sjekker siter som har anmeldt begge, Gamespot, IGN osv ser du at scorene de har fått er like. Spillene er omtrent identiske, kanskje litt bedre framerate på 360. Som vanlig. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Spillene er tilnærmet identiske. Flott om du gir oss en slags kilde på påstanden din, MagnarP. Kunne egentlig ikke brydd meg mindre, bare et tips Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det har vel kanskje noe med antall anmeldelser og gjennomsnittskarakter.. anyhoo, siden jeg trives best med Dual Shock, byttet jeg det til PS3versjonen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 *MINE INNLEG* Kommer så mange slike spill nå, ikke lett å følge med! Jeg mener nå I Am Alive, Prototype og Infamous har noe likt ved seg, alle tre! Finnes det en tråd for I Am Alive her? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Det finnes praktisk talt ingen informasjon om spillet du spør etter. Dessuten har det ikke noe til felles med Prototype eller inFamous. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jada, vi har jo snakket i en annen tråd har vi ikke? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gametrailers video review Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Anmeldelsen til Penny Arcade sier alt. "You can do a karate kick on a helicopter" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå