Gå til innhold

Problemer med Office 2007

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter å ha installert Office 2007 på min nye PC så har jeg fått noen problemer. Jeg hadde tidligere trøbbel med at jeg rett som det var fikk opp en melding om at "GrooveMonitor har sluttet å virke," men etter tips fra en på forumet ble det løst. Men jeg har også problemer med at hver gang jeg skal bruke et Office-program, f.eks. Word eller Outlook, så må jeg gjennom en installasjonsprosess. Det kommer opp et lite vindu der det står "forbereder installasjon." Så står det "konfigurerer Microsoft Office 2007," og så starter omsider programmet.

Hva har dette seg, og har noen en løsning? Jeg har installert Office 2007 på flere datamaskiner og aldri opplevd disse problemene før. Har prøvd å reinstallere, men det hjalp ikke. (Innstillingene lagres kanskje?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reinstallert som i gått i kontrollpanel, legg til og fjern programmer, forandre Office 2007, Reparer? Hvis ikke det fungerer så får du vel avinstallere den helt så installere den på nytt. Ellers har du jo og den "Office-diagnostikk" under hjelp fanen i programmet men den har aldri vært særlig til hjelp, men du kan jo ta en sjekk.

Lenke til kommentar
Reinstallert som i gått i kontrollpanel, legg til og fjern programmer, forandre Office 2007, Reparer? Hvis ikke det fungerer så får du vel avinstallere den helt så installere den på nytt. Ellers har du jo og den "Office-diagnostikk" under hjelp fanen i programmet men den har aldri vært særlig til hjelp, men du kan jo ta en sjekk.

Jeg avinstallerte under "legg til og fjern programmer," men det hjalp ikke. Men kan det være at forskjellige innstillinger blir lagret selv om jeg avinstallerer? E-post-kontoen i Outlook f.eks. måtte ikke konfigureres på nytt etter reinstallasjon. Men det finnes vel en måte å slette Office for godt? Så kan jeg jo prøve å installere på nytt.

PerB,

Nei, jeg har ikke eldre Office-programmer på maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...