Abruzzi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har hatt et uhell med kamera mitt Ikke vet jeg hvordan det skjedde siden det har ligget i en skuff til jeg fant det ut, men et plastikkbit på objektivet har knekt og objektivet sitter løst fast. Må holde det inntil for å ta bilder. Noen som vet om dette kan fikses? Er Nikon D40 med kit objektivet om det betyr noe. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Alt kan fikses, men spørsmålet er om det er verdt det. Ellers er det jo en mulighet til å oppgradere til noe bedre, f.eks en brukt 18-70 eller en 16-85 (begge Nikon), eller de mer lyssterke alternativene til Tamron/Sigma 17-50 f/2,8. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Gjør det beste ut av situasjonen. Kjøp deg et bedre objektiv som Thunderhead anbefaler, og let litt på ebay etter en adapterring som du kan skru på filtergjengene dine, slik at det "ødelagte" objektivet plutselig er et ok makroobjektiv. Nesten i pose og i sekk. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 tror det skal være mulig å finne fester til en rimelig penge, men kjøp heller en 16-85 eller 17-50. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Tanken om å kjøpe et nytt objektiv er der også ja. Tenkte meg nesten at det ikke var verdt det. 16-85 eller 17-50 frister. Får cruise gjennom finn, qxl og e-bay de kommende dagene/ukene. Takk for svar Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 foto.no ligger det og mye. Men tror ikke det er de objektivene som selges mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå