timotei Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har skiftet datamasin og gikk fra XP til Vista. I Word har jeg brukt en skrifttype som heter FORTE. Denne skrifttypen er forsvunnet i den nye maskinen (programmet) og alt jeg har skrevet tidliger med denne skriften blir skrevet med en annen type. Hvordan får jeg skrift-typen inn igjen? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kan tyde på at fonten fulgte med et annet program som du p.t. ikke har installert (dvs at den ikke har fulgt med Windows eller Office). Lenke til kommentar
timotei Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Det ser ut som jeg har klart å løse problemet nå. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da kan du forandre emne til løste ved å trykk på Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det ser ut som jeg har klart å løse problemet nå. hadde vært fint om du kunne poste hvordan du fant det ut slik at du kansje hjelper andre trengende forumbrukere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå