The Stig Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Antivirus-selskapet Norman kjøpes opp av Ola Holding. Les mer Lenke til kommentar
naits150 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Må bare si en ting: Tidenes overskrift! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hedlig med overskriften ja! Men kan ikke si at jeg har noen positive erfaringer med norman. Store grunnen til at de har så mange kunder er at dette blir/ble pushet igjennom nettbank og hjemme-pc ordning. Selv om det ikke krever mye fra maskinen, så synes jeg det er lite brukervenlig og heller ikke noe spesielt god på beskyttelse. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 så nå kommer de til å kalle produktet ola norman? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Ola kjøper Norman http://instantrimshot.com/ Er forresten det dårligste AV jeg har vært borti. Eneste du trenger for å sette det ut av spill er Oppgavebehandling, Explorer og en delete-knapp på tastaturet ditt. Endret 10. juni 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hahaha, måtte bare kommentere tittelen. Fantastisk! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tidenes overskrift med glans! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Haha, beste overskriften jeg har sett noensinne! props til hw for det. Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Denne tittelen er nok ikke helt unik. Her er den samme saken, med identisk tittel, omtalt i gårsdagens DN: Ola kjøper Norman Men for all del, jeg humret litt både av DN og HW sin overskrift! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, ikke noen genial overskrift akkurat. Veldig Se & Hør / VG.no Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, ikke noen genial overskrift akkurat. Veldig Se & Hør / VG.no Kom igjen da, kan da ta inn litt humor til tider, og. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Syns også det var den beste bruken av Ola Norman til nå Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Regner med "overskrift-forfatterene" i VG sitter og river seg i håret nå over at de ikke kom opp med dette gullkornet først Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er i allefall en lykkelig & fornøyd Normann AV bruker Var en befrielse å bli kvitt Norton Internet Security etter mange år. (tilgang til begge gjennom henholdsvis Online.no og DnbNOR nettbank) Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Virker som et gunstig tidspunkt å selge på, med tanke på at du nå kan få en komplett sikkerhetspakke gratis fra Microsoft, som inkluderer antivirus, brannmur og spywarebeskyttelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå