Gå til innhold

menneskesyn islam vs. livssynshumanisme

Anbefalte innlegg

Har kommet opp til muntlig eksamen i religion og etikk.

Har noen innspill på denne oppgaven:

Sammenlign menneskesynet innefor islam og livssynshumanismen. Legg både vekt på avgjørende forskjeller og mulige likheter. Trekk også linjer til de to tradisjonenes virkelighetsoppfatning.

Endret av ligatoga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si meg nå en ting: Ligger det pekere til diskusjon.no religion og livssyn forum på skolenes hjemme sider eller? Virker sånn, for foran hver jul og sommer kommer det et renn av folk som skal ha enten skrevet eksamenen sin av oss her inne eller hjelp til det samme.....

Så jeg bare lurer på hvorfor forumet her plutselig blir eksamens forum hver jul og sommer... ?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager feilposting, sånn er det når man ikke er så kjent her.

Det handler ikke om å få noen til å skrive eksamensoppgaven sin, men i blant er det konsktruktivt å høre meninger fra andre, kanskje de har noen originale synspunkter som kan være til nytte.

Å legge ut et innlegg her er bare en av veldig mange ting jeg har gjort under arbeidet med eksamensoppgaven.

Beklager hvis dette er utrolig plagsomt!

Lenke til kommentar
Beklager feilposting, sånn er det når man ikke er så kjent her.

Det handler ikke om å få noen til å skrive eksamensoppgaven sin, men i blant er det konsktruktivt å høre meninger fra andre, kanskje de har noen originale synspunkter som kan være til nytte.

Å legge ut et innlegg her er bare en av veldig mange ting jeg har gjort under arbeidet med eksamensoppgaven.

Beklager hvis dette er utrolig plagsomt!

Neida, ikke plagsomt, jeg bare lurte, for du er den tredje eller fjerde denne måneden... :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Si meg nå en ting: Ligger det pekere til diskusjon.no religion og livssyn forum på skolenes hjemme sider eller? Virker sånn, for foran hver jul og sommer kommer det et renn av folk som skal ha enten skrevet eksamenen sin av oss her inne eller hjelp til det samme.....

Så jeg bare lurer på hvorfor forumet her plutselig blir eksamens forum hver jul og sommer... ?

Samme i historie delen også, rett som det er at noen har en eksamen eller prøve eller fremføring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...