Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har for lite sex, hvordan få mer?

Anbefalte innlegg

Dersom du har vært i lag med dama i 3 år bør du vel vite hva som tenner henne. Trykk på de rette knappene og du vil få viljen din.

Det er nok ikke så lett, i lengden så nytter det ikke å tenne jenta på samme måte. Det er alltid behov for variasjon, og om jenta legger seg på rygg når man biter dem, så er det mindre sannsynlig at hun gjør det om det skjer flere ganger i uka over flere år. Pluss at etter så lang tid så er jentene som regel mye sjeldnere mottakelige for å bli tent

Jenter, jenter, jenter. Det samme gjelder da strengt tatt for gutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom du har vært i lag med dama i 3 år bør du vel vite hva som tenner henne. Trykk på de rette knappene og du vil få viljen din.
Det er nok ikke så lett, i lengden så nytter det ikke å tenne jenta på samme måte. Det er alltid behov for variasjon, og om jenta legger seg på rygg når man biter dem, så er det mindre sannsynlig at hun gjør det om det skjer flere ganger i uka over flere år. Pluss at etter så lang tid så er jentene som regel mye sjeldnere mottakelige for å bli tent
Jenter, jenter, jenter. Det samme gjelder da strengt tatt for gutter.

Jepps, gjelder mange gutter også, meg inkludert. Men likevel virker det som om mange gutter mener at sex er sex og driter i alt annet

Lenke til kommentar
Jeg vurderte å kjøpe rosenrot til typen min får å få opp sexualdriften noen hakk. Men så kom jeg over nettsiden JÆVLA_SPAMMERE der fant jeg masse forskjellige typer med naturlig potensmiddel. Fungerte faktisk overraskende bra, "ola" måtte komme hjem fra jobb får å få seg :D Lykke til hilsen -hanne

Merk at dette innlegget er skrevet av spammerne som står bak dette spamnettstedet. De har spammet forumet nå i lang tid. Jeg ville absolutt IKKE har handlet fra disse spammerne. Spammere er løgnere og scammere, husk på det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Who_*
Heisann, jeg og min samboer har sex ca 2-3 ganger i uken. Dette syntes jeg er altfor lite.

Hva klager du på?

Jeg og min kjæreste har sex betydelig skjeldnere enn det - to uker siden sist i dag faktisk.

Ettersom jeg har rimelig sterk libido betyr dette at jeg legger meg "blue balled" så og si alltid.

Dette er noe jeg bare må akseptere, slik jeg ser det.

Er borte fra ho i et par dager nå, og høyrehanda kommer til å få sendebetennelse i ett desperat forsøk på å ta igjen det tapte.

Men for å bli seriøs igjen.

2-3 ganger uken er faktisk ikke ille.

Dere om dere kan komme til en ordning hvor dere begge gir etter ibland er det best, men det er vel bare å akseptere at den med minst sexlyst stort sett vil få vilja si.

Når dere har sex 2-3 ganger i uka burde vel ikke dette gå ut over selvtillit?

At man ikke orker mer er da en mulighet når det er snakk om så ofte?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...