douwethaman Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) hei! eg har ein Acer Aspire One med easy peasy, og eg lurte på korleis det er muleg å få eksterne HDD min til å fungere på den. eksterne HDD er: my passport med 320 gig lagringsplass, eg kjøpte den for at eg kan bruke den til bærbaren min, men så fant eg ut at det ikkje fungerte:( Endret 13. juni 2009 av douwethaman Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hvis det er en ekstern USB-disk med et fornuftig filsystem (FAT-32 eller NTFS) så burde den dukke opp automatisk i Easy Peasy. Hvordan "fant du ut at det ikke fungerte"? Har du prøv harddisken på en annen maskin/system og sjekket at disken fungerer der? Endret 10. juni 2009 av Kagee Lenke til kommentar
douwethaman Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hvis det er en ekstern USB-disk med et fornuftig filsystem (FAT-32 eller NTFS) så burde den dukke opp automatisk i Easy Peasy. Hvordan "fant du ut at det ikke fungerte"? Har du prøv harddisken på en annen maskin/system og sjekket at disken fungerer der? ja, eg bruker den alltid på stasjonæren som bruker Windows XP, så eg lurer på kva som er problemet. eg høyrte ein gong at viss du hadde 1 extern harddisk so hadde meir enn 130 gig lagringsplass eller noko rundt der, så måtte eg partisjonæra eksterne harddisken fordi ellers so kunne den ikkje lese den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå