dan83 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 hei Et bilde som jeg selv er veldig usikker på om jeg liker eller ikke, blir det for rotetet kanskje!? Papirkurven eller natur mappa!? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Fint bilde i seg selv - men jeg ville ikke hatt det på veggen... Bakgrunn i Windows høres også litt slitsomt ut... Ville ikke ha kastet det - kan sikkert få bruk for det til en eller annen anledning (manipulasjon) en gang... Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg synes fargene kanskje blir litt spake, men jeg tror ikke det blir bra å øke metningen særlig heller. Hva med svart/hvitt? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg likte bildet, jeg. Som bjornast sier blir kanskje fargene litt spake, så kanskje s/h ville blitt fint. Men da forsvinner jo på samme tid litt av effekten i bildet, da... Det får bli opp til deg egentlig. Så lenge du ikke kaster det. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, for all del ikke kast det. Synes bildet er behagelig å se på, jeg bare mistenker at det kunne blitt et hakk bedre i sort/hvitt, men jeg kan jo selvfølgelig ta grådig feil. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Nydelige farger, men som nevnt blir det kanskje litt mye med alle sammen på ett sted Hva med å bruke svarthvitt på mesteparten og kanskje èn stein (f.eks den store) med sine farger? Iallefall et veldig fint utsnitt og fint funnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå