dan83 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) hei Et bilde som jeg finner helt ok, men som hadde vært "komplett" hvis de greinene øverst til høyre(og skyggen dems) ikke hadde vært der og hvis himmelen hadde hatt noen dramatiske skyer Men for nå så får dette holde Bilde ble tatt med et hoya pro polariserings filter!! Endret 10. juni 2009 av dan83 Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Dette likte jeg veldig godt! Det eneste jeg vil kritisere er det du selv har sagt - at greinen på alle kanter burde vært unngått. Du kunne prøvd å gå ut i vannet, men antar du ikke hadde støvler på deg? Kunne kanskje også hatt en anelse høyere perspektiv, for å få vekk det helt nederste i bildet, og få med mer av skogen i toppen. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 det er noe potensiale der, men syntes himmelen blir for kjedelig. Og det ser ut som er veldig my lilla CA. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Fin speiling i vannet der...stedet så forresten kjent ut... RandiA Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 det er noe potensiale der, men syntes himmelen blir for kjedelig.Og det ser ut som er veldig my lilla CA. Den lilla fargen du ser er egentlig naturlig, det var omtrent slik det var=) Når solen står såpass lavt som den sto på dette bilde, så hender det at det blir litt slike lilla farger Når det gjelder himmmelen er jeg enig; noe jeg nevnte i første tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå