Gjest Guest_R_* Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg trekker meg fra forumet pga at det er bortkastet tid. Det er ikke fornuftig tidsbruk. .......og det er bedre for helsa å ikke irritere seg over internettdebatter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Lykke til. Selv så tviler jeg på at jeg stopper med det første. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 lol? Må være noe av rareste jeg har sett så langt i dag (jobber i matbuikk så ser mye rart). Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg stenger denne tråden da førsteposten er et brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Endret 10. juni 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg