Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Linser - ser utydelig.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Skal begynne med linser. Men når jeg prøvde de så jeg helt uklart. Så bare klart på 20cm avstand. Var det lengre avstand var alt helt utydelig. Er det sånt man kan venne seg til med og prøve linsene litt og litt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk rett på linser. brukte ikke briller først. Brukte dagslinser da, på om morningen og kaster dem om kvelden. Brukte dem hele dagen fra første dag. Null problem. Blir kanskje litt tung i hode i starten, men etter noen uker merker mann ikke linser lenger. Sykt deilig :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Har vært til øyenlegen og fått målt styrken, så den skal være riktig.

Har brukt briller i flere år, og da kan det være man må venne seg til nye briller også.

Men på linsene er det så veldig utydelig. Hvis jeg venner meg til dem, kan det da bli utydelig å se i brillene igjen etterpå? Er endagslinser.

Lenke til kommentar

^ det tenkte jeg også på. Har du bare fått testet stryke hos optiker for og så bestille på nettet? :p

Det du skal gjøre er og dra ned til optiker å spørre om dette. De sjekker også hvordan øyet reagerer med linsen etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...