Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Skal begynne med linser. Men når jeg prøvde de så jeg helt uklart. Så bare klart på 20cm avstand. Var det lengre avstand var alt helt utydelig. Er det sånt man kan venne seg til med og prøve linsene litt og litt? Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg gikk rett på linser. brukte ikke briller først. Brukte dagslinser da, på om morningen og kaster dem om kvelden. Brukte dem hele dagen fra første dag. Null problem. Blir kanskje litt tung i hode i starten, men etter noen uker merker mann ikke linser lenger. Sykt deilig Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har vært til øyenlegen og fått målt styrken, så den skal være riktig. Har brukt briller i flere år, og da kan det være man må venne seg til nye briller også. Men på linsene er det så veldig utydelig. Hvis jeg venner meg til dem, kan det da bli utydelig å se i brillene igjen etterpå? Er endagslinser. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Endagslinser med riktig styrke skal vel fungere ganske så umiddelbart. Det er min erfaring. Og jeg har heller ikke noe problem med å bruke briller også. Lenke til kommentar
dr_wordsmith Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har du prøvd linser hos en optiker? Har du bestilt på nett, kan det være at du har fått noen dårlige linser. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 ^ det tenkte jeg også på. Har du bare fått testet stryke hos optiker for og så bestille på nettet? Det du skal gjøre er og dra ned til optiker å spørre om dette. De sjekker også hvordan øyet reagerer med linsen etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå