Vassbygding Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Har gått lei denne drittmusa til 100kr, så må ha meg en skikkelig mus å spille CS med. Prisklasse: Helst under 600kr, da økonomien ikke er den beste. Kom med anblefalinger, gjerne egne erfaringer og linker til nettsteder å få kjøpt musen. Har forresten ikke noe særlig peiling på maskinvarer, så litt enkle forklaringer gjør seg. På forhånd takk. Endret 10. juni 2009 av Skagen Gjorde emnetittelen mer beskrivende for trådens innhold. Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg har da Roccat Kone, som koster 599kr på Komplett.no. Det er en super mus, utrolig tøff med farger osv, lette macros, gode drivere. Kunne fortsatt i en ganske god stund. Jeg anbefaler denne kraftig, og sjekk den ut! Her er link.: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343343 Endret 10. juni 2009 av PCJunkie Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Den såg faktisk ganske bra ut + produktanmeldelsene var veldig postive. Kanskje jeg kjører denne. Vi får se Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Supert, som jeg har sagt, anbefaler den virkelig! Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Supert, som jeg har sagt, anbefaler den virkelig! Sett litt videre på den. Mangen som klagde på "rullehjulet" på musen. Etter bare 2-3 uker kunne denne bli ødelagt og måtte byttes. Har du også erfart dette? Lenke til kommentar
PCJunkie Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, ikke i nærheten av noe sånt. Ikke noe som har gått galt for meg.. Og håper det holder seg sånn i en ganske god stund fremover! Men det går vel fra mus til mus. Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hehe. Greit det. Får stole på deg da Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Hehe. Greit det. Får stole på deg da Det har dem fikset på dem har sluppet ut en ny version av musa som har mye sterkere skroll. jeg syns faktisk at skrollen er nesten litt for hard altfor solid! men ellers ligger den likt med intell 3.0 (JA.. jeg tør å si det) Endret 11. juni 2009 av probin Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg anbefaler en Razer Mamba! + at jeg skal selge en faktisk! PM hvis du har lyst til å vite mer kan gi deg noen linker også. Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Hehe. Greit det. Får stole på deg da Det har dem fikset på dem har sluppet ut en ny version av musa som har mye sterkere skroll. jeg syns faktisk at skrollen er nesten litt for hard altfor solid! men ellers ligger den likt med intell 3.0 (JA.. jeg tør å si det) Er dette den nye versjonen av musa, som har blitt linket tidligere i tråden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1120117&hl= Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har da Roccat Kone, som koster 599kr på Komplett.no. Det er en super mus, utrolig tøff med farger osv, lette macros, gode drivere. Kunne fortsatt i en ganske god stund. Jeg anbefaler denne kraftig, og sjekk den ut! Her er link.:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343343 Om du skal linke, så link til Prisguiden. Roccat Kone på Prisguiden Lenke til kommentar
Vassbygding Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Oi. Greide utrolig nok å linke feil, men takk Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er mange gode gaming muser ute! jeg bruker Roccat Kone og er fornøyd med den har ikke hatt noe problem med scrollen alt funker fint. G9 er også en ganske god mus, en kammerat har den og han er ganske fornøyd. jeg føler Kone passer bedre i min hånd, men det er jo litt smak og behag Hvis jeg hadde vært deg ville jeg kjøpt med en Roccat Kone Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Det er mange gode gaming muser ute! jeg bruker Roccat Kone og er fornøyd med den har ikke hatt noe problem med scrollen alt funker fint. G9 er også en ganske god mus, en kammerat har den og han er ganske fornøyd. jeg føler Kone passer bedre i min hånd, men det er jo litt smak og behag Hvis jeg hadde vært deg ville jeg kjøpt med en Roccat Kone Han du skriver om har problemer med laser'n under, så han får ikke aim'a Jeg hadde også skaffa meg "ei kone" fra Roccat om jeg skulle hatt ny, men Saitek Cyborg'en min funker som den skal NZXT Avatar er jo også et alternativ, selv om den ikke har mer enn 2600 dpi, tror jeg den vil fungere bra. Selv bruker jeg kun 1600 dpi selv om jeg har mulighet til å bruke 3200, men dette er jo helt opp til den enkelte bruker å finne ut av. Endret 21. juni 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 synes dpi er oppskryt tenger jo ikke mer enn bare 800/1600 mer enn det blir for mye er jo seff en vane sak Lenke til kommentar
ToTTy Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 har hatt Roccat Khone og scrollen ble ødelagt. fikk ny, scrollen ble ødelagt igjen. fikk ny, scrollen ble ødelagt igjen. Er ikke så lurt kjøp hvis du vil ha den i mer enn 3 måneder. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Bruker razor jeg, kosta vel 500kr Funker utmerket for meg, god å holde, god å skyte med, god scroll, god gli. Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 har hatt Roccat Khone og scrollen ble ødelagt. fikk ny, scrollen ble ødelagt igjen. fikk ny, scrollen ble ødelagt igjen. Er ikke så lurt kjøp hvis du vil ha den i mer enn 3 måneder. jeg har hatt den i en stund nå og scrollen min er helt fin. kanskje du er litt røff med musa Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Vassbygding, har du valgt noen mus enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå