Valkyria Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 jeg skriver fra laptopen akkurat nå fordi jeg oppdaget at noen av tastene plutselig har sluttet å fungere. jeg kan trykke dem ned og det føles ikke noe gale, men knappetrykk bli ikke registrert. det er spesielt noen av tallene som ikke fungerer. |123456+\ der trykket jeg på alle knappene fra | til \ på tastaturet, så dere ser hvilken som ikke blir registrert. den har stått i ro på bordet med lokket lukket siden forrige gang jeg brukte den, så den har ikke vært utsatt for fysisk skade. Er det noen som vet om jeg kan fikse dette problemet eller bør jeg levee den inn på reparering? mister jeg noen garatier om jeg tar av knappene selv og ser om noe er gale? takker! Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har du også problemenr med UIO JKL og M ? I tilfelel sjekk numlock. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) *slett* Endret 10. juni 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Har du også problemenr med UIO JKL og M ?I tilfelel sjekk numlock. nei, jeg skrev jo tråden med mange av bokstavene. om moderator føler for å flytte tråden til en mer passende kategori må de gjerne gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå