Gavekort Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei! Jeg har 4 GB med minne som jeg som oftest ikke bruker, har jeg da en mulighet til å laste ned programvare som kan dedikere 1-2 GB til å lagre noe moro på? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kanskje dette er noe? http://www.tucows.com/preview/321989 Fant den ved ett kjapt google søk, har tidligere sett freeware varianter også, men Ramdisc er stikkordet i allefall. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vær oppmerksom på at alt som er lagret på en RAMDisk vil forsvinne når du kutter strømmen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Kanskje dette er noe? http://www.tucows.com/preview/321989 Fant den ved ett kjapt google søk, har tidligere sett freeware varianter også, men Ramdisc er stikkordet i allefall. Takk! Jeg har prøvd google, kanskje jeg bare var uheldig med søkeordene. Vær oppmerksom på at alt som er lagret på en RAMDisk vil forsvinne når du kutter strømmen. Ja, det er jeg klar over. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Finnes det noen gode versjoner til XP 64? Ser ut til å blir større problemer der, med betalinger, defekt o.l. Glem det, fant noe som het Dataram RAMdiskXP! Dette blir heftig! Endret 9. juni 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Varj Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ramdisk kan være nyttig i enkelte tilfeller, men i de aller aller fleste tilfellene er det totalt bortkasta. dataene må uansett leses fra disk ved oppstart, og ville da uansett ligget i minne dersom du lot minne være minne. om ikke OS'et er flinkere enn deg til å vite hva som er nyttig å putte i minne, finn et nytt OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå