*F* Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Awww episode. ny i dag? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nop ikke før Torsdag Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 hmm...var forgje episode sesongens siste? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) hmm...var forgje episode sesongens siste? Det er 13 episoder i denne sesongen, men de har bestemt å vente, og dermed vil ikke neste episode bli vist før 21 november(skal vistnok være en jule episode) Endret 8. september 2010 av slipten Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 futurama er konge bra. jeg klarer ikke å sette en favoritt character fordi de alle har sine så kule sider men bender er jo den som jeg heller mest mot (måtte ha i mine innlegg) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 futurama er konge bra. jeg klarer ikke å sette en favoritt character fordi de alle har sine så kule sider men bender er jo den som jeg heller mest mot (måtte ha i mine innlegg) Men favoritt vil jeg si er DR.Zoyberg episoder får et lite ekstra når han er med i "hovedrollene" Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Zoidberg er en fantastisk karakter, men vil ikke si at episodene han får hovedrollen i er så fantastiske. "Thats Lobstertainment", "A Taste of Freedom" og "Why Must I Be A Crustecean In Love" er ikke de beste episodene. "Woop woop woop woop!" "Awwww..." Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Zoidberg er en fantastisk karakter, men vil ikke si at episodene han får hovedrollen i er så fantastiske. "Thats Lobstertainment", "A Taste of Freedom" og "Why Must I Be A Crustecean In Love" er ikke de beste episodene. "Woop woop woop woop!" "Awwww..." Nei men enig der men må han må være med i episoden om du skjønner :)ikke bare ha en scene du ser hodet hans stikker opp fra en søppel kasse og sier woop woop woop Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Henter denna tråden tilbaks fra dom døde. Ny episode denna måneden folks! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 På tide. Håper de har klart å skrive noe bra på den lange tiden de har hatt pause. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Bare 11 dager til neste epiosde wii Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) og at det er en jule episode (hehe fikk trippel posta) Endret 10. november 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Litt teit det er en musikal da -.- Endret 10. november 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 firpel-post wat. Men det skal bli kos. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Himla lang pause dem skulle ha da.. Lenke til kommentar
Dr.Satan Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det er en episode igjen? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nei, så vidt jeg vet er det full sesong med minst 20 episoder. Siden pausen ikke er over enda, har de antakeligvis ikke lagt ut info om resten av sesongen enda. Kommer nok etterhvert. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Når starter nye eps igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå