Armageddon Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Forventningene mine var Futurama. Så langt er det bare et par av de nye episodene som har minnet om storytellingen i de gamle episodene. Men de finner nok seg selv igjen snart. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det har han nok, og kanskje han har en annen smak? Eller kanskje han har normale forventninger? Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det har han nok, og kanskje han har en annen smak? Eller kanskje han har normale forventninger? Eller kanskje ikke? Eller kanskje? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det har han nok, og kanskje han har en annen smak? Eller kanskje han har normale forventninger? Eller kanskje ikke? Du traff spikeren på poenget i mitt innlegg. Vi er forskjellige.... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Fin den episoden som kom i dag. Digga den kommentaren til Bender når Hermies kommer ut av det brennende huset. Om noen ikke har hørt det før så ta en titt her, http://www.youtube.com/watch?v=Sqz5dbs5zmo Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg har sett absolutt alle episoder, sesonger og spillefilmer av futurama. derp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Siste episode var knall. Thats what you get for calling tech support :!: Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg har forelsket meg på nytt igjen i de nye episodene. ^_^ Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Den nyeste episoden "The Late Philip J. Fry" var genial. Helt klart på nivå med de gamle episodene. Herlig at Futurama sakte, men sikkert kommer tilbake i form. De to siste episodene har vært de to beste denne sesongen, håper på mer. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 En god episode idag, fine referanser til andre filmer om emnet. Likte hvordan de løste paradokset med å møte deg selv på slutten av episoden. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Fin den episoden som kom i dag. Digga den kommentaren til Bender når Hermies kommer ut av det brennende huset. Jeg lo når jeg så det! Sesongen begynte kanskje ikke så bra som den skulle ha gjort, men de har nå tatt seg opp. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Den nyeste episoden "The Late Philip J. Fry" var genial. Helt klart på nivå med de gamle episodene. Herlig at Futurama sakte, men sikkert kommer tilbake i form. De to siste episodene har vært de to beste denne sesongen, håper på mer. Enig. De har klart å ta seg opp til et fullt severdig nivå med den episoden. Bra jobba. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Kan se ut som at de bare måtte få ut litt aggresjon de første episodene. En liten FU** You til FOX. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Har vært borte å ikke fått de 2 siste før nå de var geniale men var litt like da begge hadde en trist undertone Endret 1. august 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Den nyeste episoden "The Late Philip J. Fry" var genial. Helt klart på nivå med de gamle episodene. Herlig at Futurama sakte, men sikkert kommer tilbake i form. De to siste episodene har vært de to beste denne sesongen, håper på mer. Kan si meg enig i dette. Futurama er egentlig ganske modige saker iblant. De to siste episodene har tatt opp 1) vi skal dø, og Bender aksepterer det til slutt, og 2) Livet, universet, alt som eksisterer. Good shit. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Dyp episode det her ja. Fantastisk historie med et tema som jeg synes Futurama får til å fortelle fantastisk. En av de beste episodene jeg har sett. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 ny episode hva syns folket ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Episoden var...vel... "What the f*ck?" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Ikke så veldig imponert over denne. Ep 6 og 7 var en del bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå