*F* Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg kan ikke se det har kommet noe nytt Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Shiit, nye episoder med Futurama!? Laster ned alle nå. Blir Futurama-maraton i kveld/natt ja! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg kan ikke se det har kommet noe nytt Det har kommet ut 4 stk. Den neste kommer 15. Juli. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 ja, men de er jo gamle.. tenker du gamle som i at det er de filmene, eller gamle som at de er fra sist uke? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Gamle som at dem er fra sist uke. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ok beklager jeg som hadde fått det for meg at den skulle komme i dag Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Ok beklager jeg som hadde fått det for meg at den skulle komme i dag En fin måte å holde seg oppdatert på kan være å lage en konto her og klikke på alle seriene du følger med på, http://www.pogdesign.co.uk/cat/ Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ny episode i dag, er det ikke? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ny episode i dag, er det ikke? Nei, i morgen. 16-Jul-2010 02:00 Futurama 06x05 The Duh-Vinci Code myepisodes.com Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Der eg skaffar mine episodar var det lagt ut ny episode, men den viste seg å var falsk. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Jeg fant den. å vil si den var bedre enn de 2 første og like bra som den tredje episoden er en slags da-vinci kode parodi men det funker Endret 17. juli 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Trist at de sakte men sikkert ødelegger en av de beste seriene gjennom tidene. Dette er blitt noe møkk. De prøver alt for hardt som folk har sagt tidligere. Tørr humor jeg ikke smiler av, hjelper heller ikke. Karakterene føles livløse, akkurat som jeg ikke kjenner de igjen. Det blir bare trist syns jeg. Skal også sies at jeg elsker Family Guy humoren, men det passer virkelig ikke i Futurama. Håper det tar seg opp, men til nå er det som om de har sluppet 4 pilot episoder av en dårlig serie. Endret 19. juli 2010 av Mauro Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg trodde at eyePhone-episoden skulle få en del 2; syns den endte rart Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Ble sittende å tenke litt etter den forrige episoden ja. En planet med DaVinci-folk? Futurama er ikke akkurat den mest realistiske serien, men ble litt for søkt for min del. Virker som noen har skrapt bunnen av idè-glasset. Håper virkelig dette tar seg opp. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Den nye sesongen har fått en pangstart, det er helt sikkert. Skjønner meg ikke på alle haterene. Er jo 3-4 knallepisoder på rekke og rad her! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Den nye sesongen har fått en pangstart, det er helt sikkert. Skjønner meg ikke på alle haterene. Er jo 3-4 knallepisoder på rekke og rad her! Sett de tidligere sesongene av Futurama? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Den nye sesongen har fått en pangstart, det er helt sikkert. Skjønner meg ikke på alle haterene. Er jo 3-4 knallepisoder på rekke og rad her! Sett de tidligere sesongene av Futurama? Det har han nok garantert ikke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Den nye sesongen har fått en pangstart, det er helt sikkert. Skjønner meg ikke på alle haterene. Er jo 3-4 knallepisoder på rekke og rad her! Sett de tidligere sesongene av Futurama? Det har han nok garantert ikke. Jeg tror han har det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det har han nok, og kanskje han har en annen smak? Eller kanskje han har normale forventninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå