Datasmurf Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg synes de skuffa litt i forhold til det jeg har sett tidligere, får håpe de kommende episodene blir bedre. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Første episode av sesong 6 er ute nå, serien skal begynne til høsten men første episode har blitt vist nå. Nest episode kommer da 1. juli. Virker som de kjører vanlig sesong frem til september. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Bumper for at første ep er aired. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Synes de var ganske kjedelig Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 sett de to nye episodene, greie nok Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Bare så greie at de såvidt lirker seg over lista, imo. Litt skuffa. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ok, jeg som misforstod "preair" konseptet men du har rett der. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 ble så glad no hadde noen kastet en ball på niplene mine hadde den punktert men desvere syntes jeg første episode var litt treig og mangel på humor Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Uff. Hele skjarmen i Futurama er borte. Dagens episode var ikke et hakk bedre en episode 2.. Ligner alt for mye på family guy humoren. Mobbing, vulgæritet og sex i lange baner.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Enig at episoden ikke var en høydare, men de har ganske mange referanser som er litt artige, bl.a South Park som også vises i Comic sentral. Men siden det er kabel nå så vil de gjerne benytte seg av friheten og introdusere sex og andre ting man ikke kan snakke om på nasjonaltv. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har sett de første 3 nå, og må innrømme at jeg ikke liker dem så veldig godt. De er greie, liksom, men som hardcore Futurama-fan mener jeg de ikke er på linje med det gamle i det hele tatt. Får håpe det tar seg opp. Sikkert noen som har andre meninger om det. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Liker at serien har fått litt egg. Skal se ep3 nå og jeg synes de foregående episodene var veldig gode. Var faktisk litt redd for serien etter ett par dritt filmer, men her har de skrudd opp temperaturen et par hakk. me likey Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Dette har jeg ventet på lenge har hørt rykter siden serien sluttet å nå er ventetiden over Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) har nå sett alle episodene, de var ikke like gode som de gamle men var ganske bra Endret 3. juli 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 You named your boil Susan? Selv om humoren nærmer seg Family Guy (litt på kanten) og noen ser på dette som en negativ ting, så elsket jeg alle referansene i nyeste episode! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 kommet en ep3 å ja? Nice, må se den i løpet av dagen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Eyephone og twitcher. Synes det var en bra episode jeg. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Haha den episoden husker jeg. Så det gjorde denne vitsen veldig morsom. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Er det hunden "Seymour"? Jeg lo :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå