Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Man kan jo bruke spoilers på ting som er spoiler? Jeg gjentar: Hvor lenge vil du vi skal bruke spoilere? Det er jo for eksempel mulig å la vær å si "Leela dør i denne episoden." bare for å skryte at man fikk se episoden før noen andre. Nå var vel det strengt tatt en spøk, ettersom ... ... alle døde, opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Eg gler meg til du har sett den Kaymeerah. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg gjentar: Hvor lenge vil du vi skal bruke spoilere? Til helvete fryser over. Jeg synes personlig det burde vært en regel mot å poste ting som har skjedd uten spoiler. Nå var vel det strengt tatt en spøk, ettersom ... ... alle døde, opptil flere ganger. Jaha, det gjør det ikke bedre? Eg gler meg til du har sett den Kaymeerah. Ja det gjør du vel. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Jeg synes personlig det burde vært en regel mot å poste ting som har skjedd uten spoiler. Da vil vi jo ende opp med en tråd full kun med spoilere. Beklager, men du er (så langt) den eneste som har et problem med noe som fungerer både her og i alle andre tråder: Spoilere brukes om episoder som ikke har blitt sendt. Etter at episoden har blitt sendt er det fritt frem. Endret 23. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg foreslår at du blokkerer tråden. Dette er tråden for episoder som er sendt i USA, ikke de som følger norske episoder. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg har tenkt å se den (må vel streame nå), men jeg har ikke hatt tid, enten sover jeg, driver med studier eller sitter på diskusjon. Jeg innrømmer jeg er urimelig når det kommer til dette, sorry. Jeg er bare gretten og trøtt mesteparten av dagen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skjer med å spille så mye på sex i de nye episodene? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvor mange eppisoder er det egentlig i S06? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvor mange eppisoder er det egentlig i S06? 26 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 ok, for tv.com sier 16... http://www.tv.com/futurama/show/249/episode.html?q=futurama&tag=list_header;paginator;6&season=6 rare greier Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 og wikipedia sier 26 WikiLink Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hvor ble Nibbler av? 2 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 hvem bryr seg? Noen ta også få satt opp sendelisten i tråden! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 hvem bryr seg? Noen ta også få satt opp sendelisten i tråden! Nibbler er jo awesome! Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvor ble det av Futurama tråden? Siste episode var merkelig, og ikke noe underholdene. Har litt igjen å se resten av episoden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hva mener du, syns den var helt genial. Var jo en honnør til tegneseriehistorien. Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det er ikke det jeg liker med Futurama. "Paradokser" er mer hva jeg liker. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg synes ukens episode var en stor skuff. Trakk ikke på smilebåndet en eneste gang. For a oppsummere episoden med et ord: pinlig 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Syns kvalitet på denne sesongen har vært ok/bra men siste episode var litt skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå