Meh. Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei, jeg fant denne artikkelen da jeg surfet litt rundt på nettet. Er det noen av dere her som har prøvd noe lignende? Jeg har ikke iPod selv, og ønsker meg det ikke heller, men om det ikke er vanskelig, hadde jeg gjerne bytta til gjennomsiktig deksel! Om jeg hadde hatt en Om noen her har prøvd dette, eller lignende kit, vil jeg gjerne se bilder av resultatet! Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 den var grise stygg. det er jo bilder på siden deres. og video. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Syns ikke det så så ille ut, jeg. Liker elektronikk. HAdde heller valgt gjennomsiktig enn det vanlige, stygge dekselet. Endret 9. juni 2009 av pululf Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Syns ikke det så så ille ut, jeg. Liker elektronikk. HAdde heller valgt gjennomsiktig enn det vanlige, stygge dekselet. Jeg ville ikke valgt iPod uansett, men jeg liker elektronikk jeg også Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Syns ikke det så så ille ut, jeg. Liker elektronikk. HAdde heller valgt gjennomsiktig enn det vanlige, stygge dekselet. Jeg ville ikke valgt iPod uansett, men jeg liker elektronikk jeg også Hehe, så klart, iPod er siste valget mitt når det kommer til mp3-spillere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå